Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
See the search help for assistance in using this tool

Search Results For: auschwitz (5 Results Found)
 
(1)Adjudication - A woman v New Statesman (New Statesman)

A woman complained to the Press Complaints Commission that an article headlined 'The radicalism of fools - Anti-Semitism and the left', published by the New Statesman in its 24 January 2014 edition, was inaccurate and misleading in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(2)Mr Jacek Cichosz (Daily Mail)

Mr Jacek Cichosz complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an error in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(3)Mrs Anna Rackett (The Sun)

Mrs Anna Rackett complained to the Press Complaints Commission that the newspaper's reference to Auschwitz as a 'Polish camp' was inaccurate in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(4)Mr Jim Przedzienkowski (News & Star)

Mr Jim Przedzienkowski complained to the Press Complaints Commission that the News & Star had published an article that wrongly referred to Auschwitz as a 'Polish death camp'.

(5)Ms Maria Gabrielczyk (Mansfield & Ashfield Chad)

Ms Maria Gabrielczyk of Nottingham complained that an article was inaccurate when it referred to Auschwitz as a'Polish camp'.