Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
See the search help for assistance in using this tool

Search Results For: daily mail (751 Results Found)
 
Now displaying 1 - 10 | arrow_right Next | arrow_right Last
(1)Jonathan Portes (Daily Mail)

Jonathan Portes, Director of the National Institute of Economic and Social Research, complained to the Press Complaints Commission that an article headlined 'Migrants take four jobs for every one that goes to a Briton: Unemployment tumbles by 132,000 in three months', published by the Daily Mail on 14 August 2014, included inaccuracies in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice. The complaint was on-going as of 8 September 2014, at the time of the closure of the PCC. It was therefore considered by the Complaints Committee of the Independent Press Standards Organisation in accordance with the procedures of the PCC.

(2)Shoaib Khan (Daily Mail)

Shoaib Khan complained to the Press Complaints Commission that an article headlined 'Democracy? No, Britain's now a judicial dictatorship - and it's time for revolution', published in the Daily Mail on 13 August 2014, was inaccurate and misleading in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(3)Mr Anthony Waite (Daily Mail)

Mr Anthony Waite complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice in two articles highlighting concerns about living conditions at a property he owned.

(4)Mr Jamison LaRue (Daily Mail)

Mr Jamison LaRue complained to the Press Complaints Commission, under Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice, that the newspaper had reported as fact accusations which had been made by Judicial Watch.

(5)Miss Zoe Lee (Daily Mail)

Miss Zoe Lee complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy) and Clause 12 (Discrimination) in an article reporting that a man who had had concerns about a proposed local Traveller site had killed his wife and himself.

(6)Ms Erica Leach (Daily Mail)

Ms Erica Leach complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice in an article about officials from Rotherham Council who had gone on to work at other councils around the country.

(7)Professor Norman Fenton (Daily Mail)

Professor Norman Fenton complained to the Press Complaints Commission about a photograph which he considered to have been inaccurate and misleading in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(8)Ms Shona Moyce (Daily Mail)

Ms Shona Moyce complained to the Press Complaints Commission about two articles which she considered to have been inaccurate and intrusive in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(9)Mr James Vickers (Scottish Daily Mail)

Mr James Vickers complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy) of the Editors'' Code of Practice, in stating that the Centre for Drugs Misuse Research was part of Glasgow University.

(10)Mrs Marilyn Handley (Daily Mail)

Mrs Marilyn Handley complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice in an article containing advice on how to stem constant tiredness.



Home ] Cases ] Site map ]