Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR Or try the cases search
See the search help for assistance in using this tool

Search Results For: (34 Results Found)
 
Now displaying 1 - 10 | arrow_right Next | arrow_right Last
(1)Mr Dirk Vennix (The People)

Mr Dirk Vennix, on behalf of the Association of British Bookmakers, complained to the Press Complaints Commission, under Clause 1 (Accuracy) and Clause 2 (Opportunity to reply) of the Editors' Code of Practice, that the newspaper had published inaccurate, misleading and distorted information in an article about betting machines, and had failed to promptly correct the inaccuracies once notified, or provide the ABB with a fair opportunity to reply.

(2)Dr Carol Steele (The People)

Dr Carol Steele complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an article reporting on transsexual police officers which inaccurately stated that they could take a year's paid leave for gender reassignment and were not able to perform the full range of duties, and that they were unable to change their gender on their birth certificates, in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(3)A woman (The People)

A woman complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had named her and her son in coverage that reported details of a man's complicated love life.

(4)Ms Cheryl Cole (The People)

Ms Cheryl Cole complained to the Press Complaints Commission (through her representatives, Supersonic PR) that an article had referred misleadingly to her 1.5m comeback deal to ITV.

(5)Mr Craig Pearson (The People)

Mr Craig Pearson complained to the Press Complaints Commission that an article which discussed his childhood friendship with Chelsea FC manager, Andre Villas-Boas, attributed to him a number of quotes which he denied having said.

(6)Mrs Kate Adams-Moor (The People)

Mrs Kate Adams-Moor complained to the Press Complaints Commission that an article inaccurately stated that she blamed government cuts to the NHS for the loss of her son, Louis, who had been born prematurely.

(7)Lorraine Watson  (The People)

Lorraine Watson complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published information in breach of Clause 1 (Accuracy) and Clause 3 (Privacy).

(8)Mr Michael Choong (The People)

Mr Michael Choong complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had wrongly attributed certain quotes to him in articles reporting on the university days of Prince William and Catherine Middleton.

(9)Jack P Shepherd (The People)

Coronation Street actor Jack P Shepherd complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an article which contained various inaccuracies regarding his relationship with the mother of his child and his provision of child maintenance.

(10)Kerry Katona (The People)

Kerry Katona complained to the Press Complaints Commission through her representatives Can Associates that the newspaper had published the inaccurate claim that she was 'secretly dating' a friend and former business associate of hers.