Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
See the search help for assistance in using this tool

Search Results For: (421 Results Found)
 
Now displaying 1 - 10 | arrow_right Next | arrow_right Last
(1)Mr Mark Stedman (The Sun)

Mr Mark Stedman complained to the Press Complaints Commission, under Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice, that an article had contained inaccuracies, including that he had been banned from his front line duties as a paramedic.

(2)Miss Zoe Lee (The Sun)

Miss Zoe Lee complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1(Accuracy) and Clause 12 (Discrimination) of the Editors' Code of Practice, in articles reporting that a local man had killed his wife and taken his own life.

(3)Mr Adam Wagner (The Sun)

Mr Adam Wagner complained to the Press Complaints Commission, under Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice, that the newspaper had published inaccurate claims concerning decisions of the European Court of Human Rights.

(4)Mr David Amess MP (The Sun)

Mr David Amess MP complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published inaccurate information in an article about a pamphlet he had written about working class Conservative MPs, in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(5)Miss Sarah Grimshaw (The Sun)

Miss Sarah Grimshaw complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy), Clause 2 (Opportunity to reply) and Clause 3 (Privacy) of the Editors' Code of Practice, in reporting claims from her ex-partner that she had faked a pregnancy for financial gain.

(6)Dr Sarah Wollaston MP (The Sun)

Dr Sarah Wollaston MP complained to the Press Complaints Commission about the publication by The Sun of a story and images on the subject of a 'devil mark' on a four-year-old child.

(7)Dr Hans Lawrence (The Sun)

Dr Hans Lawrence complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had breached Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice in an article about his suspension from his job. He said that the article contained a number of inaccuracies.

(8)Mrs Amanda Lloyd (The Sun)

Mrs Amanda Lloyd complained to the Press Complaints Commission, under Clause 1 (Accuracy) and Clause 5 (Intrusion into grief or shock) of the Editors' Code of Practice, that an article about her daughter's health was inaccurate and insensitive.

(9)Ms Camilla Vaid (The Sun)

Ms Camilla Vaid complained to the Press Complaints Commission, that the newspaper had published information relating to private photographs, in breach of Clause 3 (Privacy) of the Editors' Code of Practice.

(10)Mr Peter Pick (The Sun)

Mr Peter Pick complained to the Press Complaints Commission that an article published on the website of the Sun was inaccurate in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.



Home ] Cases ] Site map ]