Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
See the search help for assistance in using this tool

Search Results For: climate (41 Results Found)
 
Now displaying 1 - 10 | arrow_right Next | arrow_right Last
(1)Mr Martin Sewell (The Cambridge Student)

Mr Martin Sewell complained to the Press Complaints Commission that an article headlined 'Cambridge Economics supervisor criticised for racist and sexist views', published on the website of The Cambridge Student on 21 June 2012, was inaccurate and misleading in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(2)Mr Paul Homewood (The Daily Telegraph)

Mr Paul Homewood complained to the Press Complaints Commission about an article which he considered to have been inaccurate and misleading, in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(3)Dr James Annan (The Mail on Sunday)

Dr James Annan complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an article on climate change which misrepresented his research into global warming in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(4)East Sussex Healthcare NHS Trust (Bexhill on Sea Observer)

Siba Agbeyegbe representing East Sussex Healthcare NHS Trust complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published inaccurate information in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(5)East Sussex Healthcare NHS Trust (Rye & Battle Observer)

Siba Agbeyegbe representing East Sussex Healthcare NHS Trust complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published inaccurate information in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(6)East Sussex Healthcare NHS Trust (Battle Observer)

Siba Agbeyegbe representing East Sussex Healthcare NHS Trust complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published inaccurate information in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(7)East Sussex Healthcare NHS Trust (Hastings & St Leonards Observer)

Siba Agbeyegbe representing East Sussex Healthcare NHS Trust complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published inaccurate information in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(8)Mr Andrew Copland (Daily Mail)

Mr Andrew Copland complained to the Press Complaints Commission that the article had breached Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(9)Mr Philip Bell (Daily Mail)

Mr Philip Bell complained to the Press Complaints Commission that an article published on Mail Online on 26 March 2012, headlined 'Is this finally proof we're NOT causing global warming? The whole of the Earth heated up in medieval times without human CO2 emissions, says new study', was inaccurate in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice.

(10)Jennie Kermode (The Spectator)

Jennie Kermode complained to the Press Complaints Commission that the magazine had published an opinion piece which contained an inaccurate description of intersex people in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code.



Home ] Cases ] Site map ]