Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
The Institute of Education, University of London

Clauses Noted: 1, 2

Publication: Daily Express

Complaint:

The Institute of Education, University of London complained that an article inaccurately referred to a guide for trainee teachers said to have been recently published by the Institute, whereas it was a 1992 guide published by the University for external students.

Resolution:
The newspaper published a correction.

Report: 45



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]