Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Granada Television on behalf of Mr Martin Shaw

Clauses Noted: 1

Publication: The Mail on Sunday

Complaint:
Granada Television complained on behalf of Mr Martin Shaw that a report of an interview with him misleadingly stated that he had risked violence when he rescued two sick ducks from a farm.

Resolution:
The newspaper published a correction and apology.

Report: 54



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]