Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Tony Adams

Clauses Noted: 1

Publication: The People

Complaint:
Tony Adams of Goffs Oak complained that a story describing an apparent break-in at the home of his daughter and her husband (Victoria and David Beckham) was inaccurate.

Resolution:
The newspaper explained that it had not intended to cause any distress to the Beckhams and it agreed to mark the story on its library system as not to be republished or syndicated. The concerns of the complainant in relation to the story’s alleged inaccuracy were also appended to the newspaper’s library file and third party databases were notified to remove the story from their libraries. In addition, the editor of the People wrote personally to the complainant to apologise for any distress caused.

Report: 63



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]