Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Lord Stevens of Kirkwhelpington

Clauses Noted: 1

Publication: Sunday Express

Lord Stevens of Kirkwhelpington complained that the newspaper had inaccurately claimed that he could be paid up to 4000 a day for his work on the inquiry into the death of Princess Diana.

The complaint was resolved when the newspaper published a clarification, making clear that Lord Stevens was actually receiving a far smaller amount.

Report: 71

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]