Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Lord Mercer-Nairne

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail

Complaint:

Lord Mercer-Nairne complained that an article had inaccurately suggested that his estate had received a grant from a quango of which his wife was a member.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper published a correction with the following wording: An article on April 19 suggested that Lord Mercer-Nairne received £9,000 in public money to upgrade a path on his estate. Robert Mercer-Nairne asks us to clarify that although an agreement in principle was reached to facilitate public access after he gave up running the Meikleour Estate which he did not own no money was paid across. The upgrade is still under discussion.

Report: 73



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]