Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Mrs Claire Henry

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail

Complaint:

Mrs Claire Henry complained, through Swan Turton solicitors, that an article on the website of the Daily Mail and Mail on Sunday had inaccurately claimed that, following her separation from husband Thierry Henry, she had “sought comfort” with her former boyfriend.

Resolution:

The complaint was resolved when the website, which apologised to Mrs Henry, removed the article and offered to publish the following correction:

“In an article headlined “Thierry Henry’s wife in £25 million ‘Quickie’ Divorce” we reported that after the separation Mrs Henry had been reported to have ‘sought comfort’ with her former boyfriend Du’aine Ladejo. This is untrue and we are happy to set the record straight.”

Report: 76



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]