Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Ms Heather Mills

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Express

Complaint:

Heather Mills complained that the newspaper published a story that inaccurately claimed that her personal trainer had moved into one of her houses, with the erroneous implication that she had fallen in love with him.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper removed the article from its website, undertook not to repeat the claim, and published the following apology:

In our article "Bodyguard obsession' on 3 June we said that Heather Mills had fallen in love with her personal trainer Ben Amigioni and that he had moved into her home. We accept that this is not true and would like to apologise to Ms Mills for any embarrassment our error may have caused.

Report: 79



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]