Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Ms Omowunmi Odia

Clauses Noted: 1

Publication: The Daily Telegraph

Complaint:

Ms Omowunmi Odia of Edgware complained that an article reporting that she and her children were living in a home worth £800,000 contained a number of inaccuracies.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper acknowledged the complaint and removed the article from its website.

Report: 79



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]