Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Lord Mandelson

Clauses Noted: 1

Publication: The Times

Complaint:

Lord Mandelson complained that the newspaper inaccurately implied that he was connected to an investment in Montenegro and said that he had attended a party in Davos where the investment was discussed.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper published the following correction:

Lord Mandelson has asked us to make clear that he was not present at a party in Davos in January hosted by Nathaniel Rothschild and has not been involved in discussions about any investment in Montenegro (report, August 29). We are happy to set the record straight.

Report: 79



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]