Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Lord Mandelson

Clauses Noted: 1, 3

Publication: Daily Mail


Lord Mandelson complained that the newspaper had published an intrusive photograph. He also objected to an article that inaccurately claimed he had met David Geffen on a yacht (when they had met on land).


The complaint was resolved when the newspaper removed the photograph from its website and library, corrected the article under complaint , marked its cuttings accordingly and sent a private letter of explanation and regret to the complainant.

Report: 79

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]