Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Vinnie McWilliams

Clauses Noted: 1

Publication: Sunday Mail

Complaint:

Vinnie McWilliams complained that the newspaper had stated that Bad Boys Gym in Barrhead was owned by John McCartney (an alleged criminal) when, in fact, the legitimate business belonged to him.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper published a correction and apology both online and in print. The complainant accepted that the publication of the text below addressed his concerns about accuracy. However, he made clear that he felt the newspaper's action was taken grudgingly and maintained that his professional reputation had been tarnished.

Bad Boy Gym

In an article published on 23 August 2009, we incorrectly stated that the Bad Boy Gym was owned by Mr John McCartney. We now understand this to be wrong and the Barrhead gym is owned by Mr Vinnie McWilliams. We apologise to Mr McWilliams for the error.

Report: 80



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]