Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Katie Price

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Star


Katie Price complained, through Sheridans solicitors, that the newspaper had inaccurately suggested that she had had three positive pregnancy results and was pregnant.


The complaint was resolved when the newspaper published the following apology:

"On 25th August 2009, we published a story "Jordan's New Baby Shock", stating that a source had claimed that three positive pregnancy tests had been found in Katie Price¹s home. We also pointed out that Jordan's spokesperson denied she was pregnant. We are happy to set the record straight and clarify that Katie Price was not pregnant at the time our source claimed the tests were found and apologise to Katie Price."

Report: 80

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]