Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Mr Reza Esfandiari

Clauses Noted: 1

Publication: The Times

Complaint:

Mr Reza Esfandiari complained to the Press Complaints Commission in January 2010 that a June 2009 article was inaccurate when it stated that official figures suggested that 70% of Iranians living in Britain voted for President Ahmadinejad in the 2009 Iranian elections. This was not the case.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper - taking into account the delay in raising the matter - deleted the sentence in question from its online report.

Date Published: 22/02/2010



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]