Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Mr Gordon Halton

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail

Complaint:

Mr Gordon Halton of Suffolk, an employee of B&Q, complained to the Press Complaints Commission that an article on the newspaper's website had inaccurately stated that all B&Q staff were due to receive a 9% bonus by the end of the month.

Resolution:

The complaint was resolved when it was established that the article actually dated from 2003 but that the date had been accidentally omitted from the online version.

Date Published: 04/06/2010



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]