Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Ms Jo Margetson

Clauses Noted: 1

Publication: The Daily Telegraph


Ms Jo Margetson complained to the Press Complaints Commission that an article, which reported that she had been harassed by a colleague (and which was based on an initial report in the Sun), contained a comment she had not made.


The newspaper, which said it had published the piece in good faith, agreed to remove the article from its website after being contacted by the PCC. The complaint was resolved on this basis.

Date Published: 19/05/2010

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]