Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Mr Gordon Holton

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail


Mr Gordon Holton of Suffolk, an employee of B&Q, complained to the Press Complaints Commission that an article on the newspaper's website had inaccurately stated that all B&Q staff were due to receive a 9% bonus by the end of the month.


The complaint was resolved when it was established that the article actually dated from 2003 but that the date had been accidentally omitted from the online version.

Date Published: 15/07/2010

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]