Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
A woman

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail

Complaint:

A woman complained to the Press Complaints Commission through Swan Turton Solicitors of London that a diary item relating to her and Rachel Johnson was inaccurate and misleading.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper removed the article from its website, and marked its cuttings accordingly.

Date Published: 12/11/2010



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]