Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Mr Des Dobson

Clauses Noted: 1, 2

Publication: Birmingham Mail


Mr Des Dobson complained to the Press Complaints Commission that the newspaper incorrectly claimed that his son had been involved in an incident in December 2010 when it had in fact been in December 2009. He also considered that the article wrongly implied that his son was associated with a crime he had no connection to.


The complaint was resolved following the alteration of the online article.

Date Published: 01/06/2011

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]