Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Patricia Symon

Clauses Noted: 1

Publication: The Daily Telegraph

Complaint:

Patricia Symon complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an article which incorrectly stated that she had asked for a primary school exercise class to be banned when her request was merely that the associated noise levels be reduced.

Resolution:

The complaint was resolved when the PCC negotiated the prompt removal of the online article.

Date Published: 19/08/2011



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]