Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Stanley Hooper

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail

Complaint:

Stanley Hooper complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an online article the headline of which wrongly referred to the European Court of Human Rights as an arm of the European Union.

Resolution:
The complaint was resolved when the newspaper amended the headline appropriately.

Date Published: 17/11/2011



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]