Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Mr Steve Wickenden

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mirror

Complaint:

Mr Steve Wickenden complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an article which misleadingly reported that he had paid £30,000 for a Back to the Future Delorean time machine, although he had not specified how much he had paid for the car.

Resolution:

While the newspaper did not accept that there was a breach of the Code, the complaint was resolved when it removed the online article as a gesture of goodwill.

Date Published: 08/12/2011



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]