Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
Dr Thomas Reichhelm

Clauses Noted: 1

Publication: The Daily Telegraph

Complaint:

Dr Thomas Reichhelm complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an article reporting on doctors' salaries which inaccurately alleged that he had links to the pharmaceutical industry.

Resolution:

The complaint was resolved when the PCC negotiated the amendment of the online article and the publication of the following correction in the newspaper:

Dr Thomas Reichhelm

Contrary to our article "Now that's what I call a healthy salary" (Nov 22), Dr Thomas Reichhelm of Malling Health asks us to make clear that he has never worked in marketing at Roche.

Date Published: 03/02/2012



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]