Press Complaints Commission Halton House, 20-23 High Holborn, EC1N 7JD
spacer spacer
SEARCH FOR Or try the cases search
Cases Banner
spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice

Complainant Name:
Miss Jane Fae

Clauses Noted: 1

Publication: The Daily Telegraph

Complaint:

Miss Jane Fae complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had inaccurately reported that a gender reassignment surgery had cost 60,000.

Resolution:

The complaint was resolved when the newspaper agreed to remove the reference to 60,000 from its online article.

Date Published: 15/02/2012



<< Go Back
spacer