Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
Making a complaint
Code of Practice Information
Code Advice

Complainant Name:
Ms Sarah Konchesky

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail


Ms Sarah Konchesky complained that the newspaper incorrectly stated in an online article that she was married to Paul Terry, from whom she had in fact been divorced for four years. She was further concerned by the inclusion of a reference to her two children.


The complaint was resolved when the references to her and her children were removed from the article and the following correction was appended to it:

Our original story published on 18 November about the suicide of a professional footballer wrongly implied Sarah Konchesky was still married to John Terry's brother, Paul. In fact they are divorced.

Date Published: 12/01/2012

<< Go Back
Home ] Cases ] Site map ]