Press Complaints Commission
spacer spacer
SEARCH FOR     Or try the cases search  
Cases Banner
  spacer
Making a complaint
Code of Practice Information
Cases
Code Advice
 

Complainant Name:
A woman

Clauses Noted: 1

Publication: Daily Mail

Complaint:

A woman complained to the Press Complaints Commission that the newspaper had published an inaccurate article in breach of Clause 1 (Accuracy) of the Editors' Code of Practice. The complainant said that the newspaper had incorrectly reported the number of people who had supported an Early Day Motion (EDM) tabled by Charlotte Leslie MP.

Resolution:

The newspaper explained that figure reported included a number of MPs who had supported the EDM but had not signed it. The complainant accepted the newspaper's response on the matter.

Date Published: 25/04/2013



<< Go Back
 
    spacer
Home ] Cases ] Site map ]